Followers

Monday, 17 March 2014

Dasar pemalas

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Berpada pada jadi baik.

itu yang boleh saya singkap dengan apa yang jadi hari ini. kalau ada yang mengikut entry mungkin ada terbaca mengenai lepas tangan seseorang minggu lepas. Kisah tu tak tamat macam tu ja. tadi jadi lagi. Terus terang saya memang rasa marah betul tadi.

kalau hari tu saya ada beritahu saya sibuk dan suruh buat sndiri. dah la masa tu dapat orang tarik muka kat saya (tu saya tak kesah langsung pun). tapi tak sangka la perangai pemalas tu diteruskan oleh si pemalas tu. tak amek menda tu. kemudian hari ini 'petik' nama saya sebab apa yang dia nak tu tak dibuat.

boleh salahkan saya plak sebab katanya saya tak uruskan apa yang dia nak tu. naseb la jugak tukang nak verify tu cerita kat saya. dia pun ingat saya terlupa sebab tak buat menda tu. tapi bila saya cerita, dia pun hangin sebab kes ni pemalas tu siap da bawa ke boss tukang cerita tu. orang tu pn sia sia kena marah kes ni.

jadinya sekarang, minta maaf la jawapannya. lepas saya dengar menda tu, jangan harap lepas ni akan ada bantuan istimewa lagi dari saya la. jangan harap la. saya memang anti manusia macam ni, jadinya tunggulah nasib kau lepas ni ya?

1 comment:

Kira Sakura said...

mesti dia angin ngn abg. sebab dia ingt dia gegirl. so abg pun berlembut la dgn dia, tapi dia silap

Buta+Pekak+Bisu=CINTA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...